Oct 6, 2010

Need A Break..




gambar kat atas tu masa aku pegi singapore sebelum puasa aritu.. saja la teringat balik best kalo dapat jalan2 lagi cam dulu... bkn mcm sekarang lepak kat umah..

kepenatan menghadap lappy satu hari ni... anak aku plak meragam, mommy tak layan dia... tapi ptg tadi sempat la aku bwk dia pegi playground kat bwh aptment aku... anak aku pggil playground kaka
...

naik atas mandikan dia, dpt sebotol susu terus flat... dapat la aku teruskan wat keje2 aku yg tak siap tadi... hmm jadi surirumah bkn senang jgk...

part yg paling bosan bila dah tak tau nak buat apa... perut pun lapar, tapi malas nak masak n tapau makan kat luar... so last choice maggi la... makanan tradisi masa study dlu... apa nak buat... nak masak pun tak berbaloi je sorang2 je makan... hubby aku takde keje kat sabah...

ok stop pasal tu dulu...sebabnya aku tgh blurred n kelaparan menunggu maggi aku kat dlm mikrowave siap... <-- break nak p mamam dulu

No comments:

Post a Comment